Raport Centra Handlowe w Polsce 2012

Specjalne wydanie miesięcznika Shopping Center Poland, ukaże się w lipcu 2012 roku. Raport Centra Handlowe w Polsce 2012 to przygotowywana corocznie publikacja, która ukazuje się nakładem 4,5 tys. egzemplarzy. Będzie ona  dystrybuowany również wśród uczestników największego w Europie Centralnej spotkania przedstawicieli branży retail, czyli Shopping Center Forum & Trade Fair 2012.

Raport jest przygotowywany we współpracy z czołowymi agencjami i firmami doradczymi. Znajdą się w nim: szczegółowy opis polskiego rynku powierzchni handlowej, z podziałem na miasta i regiony. Informacje o inwestycjach, analiza wybranych segmentów rynku: w szczególności outletów i convenience shopping centers oraz diagnoza perspektyw rozwoju sieci najemców centrów handlowych.

W Raporcie będzie można też znaleźć ocenę warunków finansowania inwestycji, prognozy rozwoju rynku z perspektywy kluczowych deweloperów i najemców powierzchni handlowych oraz przegląd technologii i nowoczesnych metod zarządzania centrami handlowymi

Wydawane od kilku lat w lipcu, raporty cieszą się uznaniem na rynku ze względu na wysoką jakość merytoryczną, którą zapewniają autorzy tekstów, wywodzący się z grona znanych i cenionych na rynku ekspertów; zarówno praktyków, jak i teoretyków. Są wśród nich przedstawiciele największych firm doradczych oraz prezesi lub członkowie zarządów spółek deweloperskich, zarządców nieruchomości komercyjnych, sieci handlowych itp.

Reklama w corocznym Raporcie gwarantuje, że oferta Państwa firmy trafi do osób decyzyjnych w sieciach najemców, spółkach deweloperskich i firmach zarządzających centrami handlowymi. Raport będzie także dostępny przez cały rok w portalu Retailnet, w formie elektronicznej.

Firmy zainteresowane zamieszczeniem swojej oferty w raporcie, mogą zarezerwować miejsce reklamowe i uzyskać informacje o warunkach współpracy wysyłając maila na adres: [email protected]