Royal Fashion: rusza nowy koncept USA Sports

Wyspa handlowa USA Sports

Wyspa handlowa USA Sports

Zarząd spółki Royal Fashion sp. z o.o. poinformował o otwarciu nowego rozdzaju franczyzowych sklepów USA Sports. – Są to wyspy handlowe, na których sprzedajemy czapki, t-shirty oraz akcesoria amerykańskich drużyn NBA, NFL i NHL oraz wyroby takich marek jak Karl Kani, Tribal i Pelle Pelle.

Pierwszą taką wyspę otworzyliśmy w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Oferta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród klientów. Druga podobna wyspa handlowa działa w Silesia City Center  w Katowicach. Jesteśmy w trakcie rozmów na temat kolejnych lokalizacji. Dla zainteresowanych klientów franczyzowych – koszt otwarcia takiej wyspy to koszt około 30 tys. zł – poinformował redakcję Retailnet.pl Mikołaj Sławski, reprezentujący Royal Fashion sp. z o.o.

USA Sports oferuje produkty najpopularniejszych na świecie amerykańskich marek  odzieżowych typu streetwear takich jak: Tribal, Ecko Unltd, Karl Kani, G-Unit, Pelle Pelle oraz marek obuwniczych, do których należą: Nike, Adidas.

Oferowane w salonach USA Sports marki są markami związanymi z hiphopem, skatebordingiem oraz rockiem. Asortyment obejmuje kolekcje damskie i męskie m.in. spodnie, kurtki, bluzy, czapki, t-shirty, buty i akcesoria tj. torby, plecaki, portfele, paski itp.

Spółka poszukuje partnerów franczyzowych i gwarantuje możliwość korzystania ze znaku towarowego marek, know-how niezbędne do właściwego prowadzenia sklepu, pomoc w wyborze towaru oraz opiekę merytoryczną zarówno przed uruchomieniem sklepu jak i w trakcie jego działania. Firma otwiera punkty handlowe w dwóch formatach: wysp handlowych i lokali własnych w miejscowościach mających powyżej 70 tys. mieszkańców.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016