Monnari: rozwój sieci salonów

Salon Monnari

Salon Monnari

Spółka Monnari, która produkuje i sprzedaje odzież dla kobiet otworzyła nowy salon o powierzchni 180 metrów kwadratowych we wrocławskiej galerii handlowej Sky Tower. To trzeci sklep sieci uruchomiony w 2012 roku. Jak informuje w komunikacie Monnari Trade SA – jeszcze w tym roku planowane są kolejne otwarcia salonów.

Na koniec 2011 roku sieć sprzedaży Monnari liczyła 98 salonów w centrach i galeriach handlowych.
Spółka Akcyjna Monnari Trade z siedzibą w Łodzi powstała w 2000 r., ale historia marki sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą Monnari.

Monnari Trade SA od 2000 roku stała się kontynuatorką działań Monnari s.c., a od 1 stycznia 2001 roku przejęła całość jej działalności. Firma skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej. Spółka rozwijała się dynamicznie do końca 2008 r. Kryzys finansowy w latach 2009-2010 doprowadził do poważnej destabilizacji sytuacji Spółki, co spowodowało rezygnację z rozwoju innych marek i skupienie się Spółki na marce wiodącej – Monnari. Obecnie Spółka z powodzeniem realizuje program restrukturyzacyjny.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016