Metro Group: e-sklep Real w Polsce w 2013 roku

Hipermarket Real

Hipermarket Real

Sieć hipermarketów Real w Polsce ma w planach rozwój sprzedaży produktów drogą internetową. Sprzedaż ma działać w koncepcie drive-in, klient będzie mógł zamówić w sieci interesujący go asortyment i odebrać go w sklepie.

– Według wstępnych planów faza testowa sprzedaży internetowej ma ruszyć w pierwszym kwartale 2013 roku – usłyszeliśmy w biurze prasowym sieci Real. – Polski sklep będzie opierał się na sprawdzonych rozwiązaniach zastosowanych na rynku niemieckim, gdzie sprawdził się bardzo dobrze.
Prawdopodobnie etap testowy będzie obejmował sklepy sieci Real znajdujące się w Warszawie. Pod uwagę są jednak brane także inne największe miasta kraju.

Sieć hipermarketów Real należy do Metro Group – drugiego co do wielkości w Europie i trzeciego na świecie, koncernu handlowego zatrudniającego 250 tys. pracowników. W Polsce koncern reprezentowany jest przez sieci: Real, Makro Cash & Carry, Media Markt i Saturn. Sieć hipermarketów Real powstała w Niemczech w 1992 r. Real posiada łącznie 427 obiektów. W Niemczech Real posiada 342 placówki i jest największą siecią handlu detalicznego. W Polsce marka obecna jest od 1997 r. i od tego czasu powstały 54 hipermarkety.
 

Reklama

Galeria Jurajska