Delikatesy Organic Farma Zdrowia

Spółka Organic Farma Zdrowia, do której należą sklepy  z żywnością ekologiczną zapowiada dalszy rozwój swej sieci delikatesów oraz inwestycje w sklep internetowy. I kwartał 2012 roku spółka zakończyła z obrotem przekraczającym 9 mln złotych. To oznacza 23 proc. wzrostu w stosunku do I kwartału 2011.

Wzrost sprzedaży, jak podkreśla spółka w komunikacie, osiagnięto dzięki rewitalizacji lokali w Centrach Handlowych Sadyba Best Mall w Warszawie oraz Złote Tarasy. Na wyniki wpłynęła też jesienna obniżka cen na ponad tysiąc produktów oraz wprowadzenie do sprzedaży produktów pod nową marką własną Every Day. W ramach tej marki spółka oferuje  podstawowe produkty spożywcze  takie jak nabiał, jajka, mąki, czy przetwory zbożowe.

Firma odnotowała też kilkudziesięciu procentowy wzrost sprzedaży sklepu internetowego ekosfera24.pl, co było wynikiem dużo lepszym od planowanego. To skłoniło zarząd do dalszych inwestycji w tę platformę handlową, zwiększenie zatrudnienia oraz rozbudowę bazy magazynowo-logistyczno-transportowej dla działalności internetowej.

W ciągu ponad 6 lat działalności, Organic Farma Zdrowia SA stała się liderem na rynku z liczbą 21 delikatesów na terenie 9 miast Polski wraz z delikatesami internetowymi.

Spółka ma w planach otwarcie w 2012 roku 2-3 nowe sklepy w centrach handlowych. Obecna oferta handlowa zawiera ponad 4 tys. produktów od producentów żywności ekologicznej i naturalnej w Polsce i Europie, w tym ponad 200 produktów pod markami własnymi.