Swarovski: plan otwarcia kolejnych salonów w Polsce

Salon Swarovski w nowej aranżacji

Salon Swarovski w nowej aranżacji

Firma Swarovski planuje dalszą ekspansję w naszym kraju. Swarovski Poland sp. z o.o. zapowiada rozwój sieci detalicznej.  W 2012 firma otworzy punkt sprzedaży w Rzeszowie. Następne salony zostaną otwarte w Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu, Zakopanem, Bydgoszczy, Toruniu, Szczecinie i Lublinie.  Sklepy w większości zlokalizowane będą w największych centrach handlowych.

Obecnie firma posiada 18 butików w Polsce. Ostatnie salony w CH Arkadia w Warszawie, CH Promenada w Warszawie, Galerii Echo w Kielcach i Galerii Malta w Poznaniu zostały otwarte w 2011 roku.

Wszystkie nowe sklepy z biżuterią powstają według najnowszego projektu, który sukcesywnie wprowadzany będzie we wszystkich sklepach marki. Swarovski Poland sp. z o.o. posiada w tej chwili 5 własnych sklepów, natomiast pozostałe 13 punktów sprzedaży to butiki partnerskie. Nowe salony powstaną zarówno na zasadach Partner Boutique jak i w formie kolejnych własnych sklepów.

Firma Swarovski posiada prawie 1900 salonów sprzedaży na całym świecie i jest największym producentem wyrobów ze szlifowanego kryształu na świecie. Firma zatrudnia 23 tys. pracowników, prowadząc działalność w ponad 120 krajach. W 2010 roku marka wygenerowała obrót w wysokości 2,06 mld euro.
 

Reklama

Galeria Jurajska