Red Rubin oferuje złotą i srebrną biżuterię

Red Rubin, marka jubilerska należąca do spółki jawnej Anna Brzozowska i Jakub Lasocki planuje otwarcie co najmniej pięciu nowych salonów w polskich centrach handlowych. Przedstawiciele marki nie chcą ujawnić w jakich obiektach planowane są otwarcia, ale potwierdzają, że nastąpi to w 2013 roku.

Firma chce rozwijać swą sieć sprzedaży w centrach handlowych w dużych miastach Polski, pomijając jednak Warszawę. Red Rubin w stolicy kraju posiada już bowiem trzy salony firmowe w Centrum Handlowym Arkadia, Galerii Mokotów i Centrum Handlowym Wileńska. Łącznie firma posiada obecnie cztery salony sprzedaży detalicznej o powierzchni od 60 do 100 mkw.

Właściele marki w 2012 roku  zamierzają skupić się na rozwoju sklepu internetowego, w którym można zamówić cały asortyment oferowany przez firmę Red Rubin.

Firma Red Rubin oferuje biżuterię srebrną i złotą. Marka zajmuje się sprzedażą pierścionków, kolii, kolczyków i bransoletek z kamieniami szlachetnymi np. brylantami, rubinami czy szafirami. Marka umożliwia klientom zaprojektowanie własnej biżuterii.