Centro: realizacja planów ekspansji

Salon sieci Centro

Salon sieci Centro

Najnowszy sklep obuwniczy sieci Centro powstanie w Galerii Słonecznej w Radomiu. Na jego potrzeby właściciel sieci wynajął lokal o powierzchni prawie 400 mkw. Otwarcie salonu Centro planowane jest na początek lipca 2012 roku.

Centro to typowy przykład sieci fast fashion. Taka koncepcja handlowa zakłada dostarczanie na rynek najpopularniejszych fasonów i kolorów ubrań, obuwia, dodatków. Sklep kieruje swoją ofertę do  kobiet i mężczyzn w wieku od 17 do 30 lat. Asortyment każdego sklepu to ponad 2000 modeli obuwia.

Centro rozpoczęło działalność w Polsce w 2011 roku. Sklepy są otwierane w najbardziej popularnych centrach handlowych, przeważnie w dużych miastach. Zarząd sieci zapowiada, że w perspektywie najbliższych 2-3 lat chce mieć swoje sklepy we wszystkich miastach, których liczba mieszkańców przekracza 50 tysięcy.

Obecnie sieć Centro posiada salony o powierzchni od 300 do 700 w centrach handlowych w ponad dwudziestu polskich miastach. Za rozwój marki w Polsce odpowiada C-Trade sp. z o.o.
 

 

 

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016