Salon Clarks w centrum handlowym

W Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu otwarto nowy salon monobrandowy brytyjskiej marki obuwniczej Clarks. Powierzchnia sklepu to prawie 100 mkw. Klienci mogą tam kupić buty damskie i męskie. Na początku czerwca  otwarto też sklep sieci Clarks na I piętrze w CH Bonarka. Salon powstal według nowego projektu. We wnętrzu wykorzystano meble o ciepłych barwach z elementami z naturalnych materiałów.

Obecnie firma Clarks działa w 50 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz państwach Ameryki Północnej, Europy i Azji. Firma posiada ponad 300 franczyzowych salonów firmowych. W 2012 Clarks planuje otwarcie 100 następnych salonów. Clarks działa jako franczyzodawca od 25 lat. Każdego roku firma sprzedaje 51 milion par butów na świecie.

W Polsce za rozwój marki odpowiada C. & J. Clark Polska sp. z o. o. Spółka. Spółka Clarks zamierza w 2012 roku rozszerzyć sieć łącznie o 5 salonów w galeriach handlowych. Sklepy Clarks mają powierzchnię od 75 do 150 mkw.

W 2013 roku Clarks  planuje otworzyć sklep internetowy w Polsce. Brytyjski właściciel marki posiada już sklepy internetowe na terenie całej Europy m.in. we Francji, Portugali, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Słowacji, a także w Stanach Zjednoczonych.