EM&F: rozwój sieci Smyk Megastore

Galeria Krakowska

Galeria Krakowska

W sektorze Dom i Wnętrze Centrum Handlowego Karolinka w Opolu otwarto wielkopowierzchniowy salon Smyk Megastore. Sklep wyróżnia duża powierzchnia handlowa oraz poszerzony asortyment artykułów dla dzieci w wieku od niemowlęcego do 14 roku życia.

W Smyku Megastore sprzedawane są zabawki, wózki, łóżeczka, krzesełka do karmienia, foteliki samochodowe oraz powiększona kolekcja ubrań i obuwia. Salon Smyk Megastore zajmuje powierzchnię w centrum handlowym wynoszącą niemal 2,3 tys. mkw.

Jest to czwarty salon sieci otwarty w nowym koncepcie megastore. Pierwszy Smyk Megastore został otwarty w listopadzie 2010 roku w Warszawie w Centrum Handlowym Targówek. Dalsze plany rozwoju przewidują otwarcie w polskich centrach handlowych kolejnych sklepów w tej koncepcji jeszcze w 2012 roku.

Salony Smyk Megastore w pełni realizują koncepcję tzw. sklepów w sklepie. Na terenie megastorów znajdują się mini-sklepy z najbardziej popularnym markami dziecięcym, takim jak: Barbie, Matell, Avent, Fisher-Price, Lego, Playmobil, Disney czy Smiki. W specjalnie wydzielonym Centrum Wyobraźni można kupić zabawki edukacyjne oraz pobudzające kreatywne myślenie.

Produkty oferowane przez salony Smyk można także zamówić za pośrednictwem internetu w e-sklepie.

Salony Smyk należą do Grupy Empik Media & Fashion. Grupa EM&F jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion SA jako spółka holdingowa. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Grupa Empik (m.in. książki, prasa, multimedia, artykuły art & pap oraz bilety na imprezy kulturalne), Grupa Smyk (zabawki i artykuły dziecięce), Szkoły Językowe oraz segment Moda i Uroda (marki modowe i kosmetyczne).
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016