Fandango: plany rozwoju sieci salonów Greenpoint

Salon Greenpoint

Salon Greenpoint

Krakowska firma Fandango Jan Orłowski sp. jawna, projektująca, produkująca i sprzedająca damską odzież i akcesoria pod marką Greenpoint otwiera swój kolejny salon sprzedaży. 20 czerwca 2012 zacznie on działać w Galerii Kociewskiej w Tczewie.

Będzie to już 4 sklep marki Greenpoint otwarty w tym roku. W związku z dynamicznym rozwojem, do końca 2012 roku firma planuje zwiększyć  sieć o 5-10 sklepów. Planowane są otwarcia sklepów własnych jak  i franczyzowych. W najbliższych miesiącach marka pojawi się w CH Panorama w Poznaniu oraz CH M1 w Zabrzu. Fandango stale poszukuje nowych partnerów franczyzowych i lokalizacji w miastach od 50 tys. mieszkańców.

Marka Greenpoint istnieje na polskim rynku już od 10 lat i na dzień dzisiejszy posiada  47 sklepów własnych i 22 franczyzowych. Dzięki sieci franczyzowej którą spółka Fandango buduje już od 2005 roku marka pojawia się również w mniejszych miejscowościach. Franczyzobiorcy ze strony  Fandango otrzymują pomoc i wsparcie zarówno przy wyborze lokalizacji jak też w kwestii projektowania i wyposażenie sklepu.  W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje szkolenia z zasad obsługi klienta i visual mercheisingu. Istotą sukcesu jest przede wszystkim przestrzeganie standardów wyznaczonych przez firmę i utrzymanie dobrego wizerunku marki. 

W sieci działają także dwa punkty  typu outlet  w Sosnowcu (CH Fashion House) oraz w Modlniczce koło Krakowa (CH Factory). Dodatkowo jeszcze w 2012 roku firma ma w planach uruchomienie nowego kanału dystrybucji – sklepu internetowego.  

Oferta salonów Greenpoint  skierowana jest do kobiet pomiędzy 25 a 40 rokiem życia. Tworząc swoje kolekcje – właściel marki kładzie nacisk na prostotę i uniwersalność.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016