BNP Paribas: prezentacja na Shopping Center Forum 2012

BNP Paribas

BNP Paribas

BNP Paribas Real Estate jest międzynarodową firmą działającą w sektorze nieruchomości. W rankingu tygodnika Property Week zajęła pierwsze miejsce w Europie pod względem osiągniętych wyników w 2011 r. (jest też drugim największym graczem na rynku europejskim). Firma oferuje swoim klientom zakres usług, które obejmują cały cykl życia nieruchomości: property development, transaction, consulting, valuation, property management i investment management. 

Firma jest obecna w 30 krajach (15 w pełni posiadanych spółek zależnych i 16 partnerów) w Europie, Indiach i na Środkowym Wschodzie. Zatrudnia 3, 4 tys. pracowników w blisko 150 placówkach. BNP Paribas Real Estate jest częścią grupy BNP Paribas.

BNP Paribas Real Estate działa w zakresach usług takich jak: transakcje, inwestycje, zarządzanie inwestycjami, wycena i doradztwo.

Grupa BNP Paribas Real Estate odnotowała korzystny pod względem finansowym rok 2011, osiągając 658 mln euro obrotów, co stanowi 6-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem 2010, i 156 mln euro zysku operacyjnego, co jest jednoznaczne z 11 proc. wzrostem. Satysfakcjonujące wyniki finansowe zostały osiągnięte w ramach sześciu linii biznesowych: Property Development, Transaction, Consulting, Valuation, Property Management i Investment Management.

Firma zarządza Centrum Handlowym Klif w Warszawie i Gdyni.

Centrum Handlowe Klif Warszawa to galeria handlowa, w której na powierzchni 18 tys. mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Baldinini, Gant, Guess, Marina Rinaldi, Marella  MaxMara, Marlboro Classics, Lacoste, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Stefanel, TruTrussardi, iBlues. Na dwóch poziomach znajduje się 100 sklepów (w tym delikatesy Bomi), restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.

Centrum Handlowe Klif Gdynia to obiekt w którym do dyspozycji klientów, na powierzchni 30 tys. mkw. znajduje się prawie 150 salonów i butików. Znaleźć tu można sklepy marek takich jak m.in. Tru Trussardi, Karen Millen, Deni Cler Milano, LiuJo, Pennyblack, Stefanel czy Pierre Cardin. Ale także propozycje marek ze średniej półki cenowej takich jak m.in.: Simple Creative Products, Solar, Zara, Marks&Spencer, New Look, H&M, Tatuum lub Reserved. Ofertę odzieżową Klifu uzupełniają także sklepy z artykułami sportowymi, jubilerskimi, dziecięcymi, wyposażenia wnętrz, a także klub Pure Fitness. W gdyńskim Klifie zaopatrzyć się można również w sprzęt elektroniczny, książki i płyty, a także skorzystać z oferty licznych punktów usługowych, restauracji i kawiarni. 
 
 

Reklama

Galeria Jurajska