Redan: strategia dla sieci Top Secret

Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret

Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret

Best Fashion World to Express Yourself to nowa strategia spółki Redan, która ma poprawić sprzedaż w należących do niej salonach.  Jej  realizację rozpoczęto od sukcesywnych zmian tak w sprzedawanej kolekcji, jak też w  komunikacji marketingowej oraz w kanałach dystrybucji – w tym integracji sklepów tradycyjnych i wirtualnych. Rezultaty tych działań mają być widoczne- jak podaje zarząd, w działaniach i wynikach w 2012 roku i kolejnych latach.

Jednym z elementów nowej strategii jest też powołanie Top Secret TV – gdzie klienci firmy mogą poznawać nowe kolekcje na filmach zamieszczanych w internecie.

– Chcemy ułatwić decyzje zakupowe naszym klientom, nie tylko w tradycyjnej sieci sprzedaży, ale także w sklepie on-line – powiedział Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret sp. z o.o.

Projekt realizowany jest przez dział marketingu Top Secret przy współpracy z Thinkingmedia.
Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów TextilMarket.  Sprzedaż jest prowadzona w 4 sieciach detalicznych: Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz Textilmarket liczących ponad 470 sklepów.

Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016