Villeroy & Boch: sytematyczny rozwój sieci sprzedaży

Ekspozycja w salonie Villeroy & Boch

Ekspozycja w salonie Villeroy & Boch

Villeroy & Boch Polska sp. z o.o. deklaruje, że do końca 2015 roku planuje otworzyć w naszym kraju 70 sklepów, a do końca 2020 roku chce mieć 100 sklepów. Obecnie Villeroy & Boch posiada w Polsce 34 sklepy, dwa własne oraz 32 franczyzowe. Średnia powierzchnia otwieranych salonów to 100 mkw.

Firma zamierza rozwijać sieć placówek ze swoją marką w miastach mających przynajmniej 100 tys. mieszkańców. Preferowane lokalizacje to m.in. centra handlowe. W Galerii Kazimierz, której właścicielem jest spółka Globe Trade Centre SA, Villeroy & Boch uruchomiła swój najnowszy sklep 16 czerwca 2012 roku. Salon marki znajduje się na I piętrze i zajmuje powierzchnię około 78 mkw.

Marka Villeroy & Boch należąca do notowanej na Frankfurckiej giełdzie Villeroy & Boch AG posiada 15 zakładów produkcyjnych fabryki w Europie, Meksyku i Tajlandii, a siedziba główna koncernu znajduje się w miejscowości Mettlach w Kraju Saary w południowych Niemczech. Asortyment produktów podzielony jest na trzy segmenty: łazienka i wellness, zastawa stołowa oraz płytki ceramiczne.

 

Reklama

Galeria Jurajska