FootFall Index Polska

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej zmniejszyły w Polsce zainteresowanie zakupami. W drugim tygodniu czerwca 2012 – porównując z poprzednim rokiem- liczba klientów odwiedzających centra handlowe spadła o prawie 11 procent.

Z FootFall Index Polska wynika natomiast, że w porównaniu z poprzednim tygodniem klientów w polskich galeriach handlowych było o ponad 7 procent więcej.

Co roku, po świętach wielkanocnych bardzo wyraźnie spada liczba odwiedzających polskie centra handlowe. Przed wakacjami jednak Polacy ponownie ruszają na zakupy i klientów w galeriach handlowych zaczyna przybywać. W tym roku przygotowania do wakacyjnych wyjazdów wielu z nas najwyraźniej przesunęło na później.

 Experian to Irlandzka firma monitorująca ruch klientów wewnątrz i na zewnątrz centrów handlowych. Badania te pomagają w analizie ich przyzwyczajeń i preferencji. Dostarczają też informacji dotyczących wykorzystania parkingu. Swoje systemy spółka Experian zainstalowała już 850 centrach handlowych w 41 krajach. Polskę obsługuje odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią biuro w Berlinie.

Spółka została założona w 1991 roku i jest notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych.