Tradeland Development: początek budowy Family Point w Głogowie

Family Point we Wrocławiu

Family Point we Wrocławiu

21 czerwca 2012 roku wmurowano kamień węgielny pod inwestycję Parku Handlowego Family Point w Głogowie. Inwestor,  Family Point sp. z o.o., planuje ukończyć budowę obiektu do końca grudnia 2012 roku, a pierwszych klientów przyjąć z początkiem 2013 roku.

Obiekt o powierzchni najmu 4,6 tys. mkw. powstaje w południowej części miasta,  przy ulicy Księcia Poniatowskiego w Ruszowicach.  Przy PH Family Point powstanie parking z miejscamina 175 samochodow. W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Głogów znajduje się Media Markt oraz Castorama.

Swoją działalność w nowym Parku Handlowym  rozpoczną najemcy z branży elektronicznej, drogeryjnej, odzieżowej, obuwniczej i sportowej. Wśród nich znajdą się sklepy takich marek jak Rossmann, Martessport czy Ketlon Centrum Chińskie.

Park Handlowy Family Point, z założenia ma umożliwiać klientom wygodne zakupy. Do każdego lokalu handlowego można tam wejść bezpośrednio z parkingu. Parki handlowe Family Point to w zamyśle inwestora  połączenie nowoczesnej architektury z przyjazną rodzinną atmosferą, oferujace właścicielom sklepów najem większych powierzchni hndlowych na korzystnych warunkach.

– 70-tysięczny Głogów jest dla nas bardzo interesujący, m.in., ze względu na wyższy niż średnia krajowa poziom dochodów na mieszkańca. Jesteśmy również przekonani, że najemcy parku Family Point będą wartością dodaną dla istniejących  w mieście obiektów handlowych – wyjaśnia Rainer Garger, partner zarządzający inwestora.

Atutem Family Point w Głogowie będą marki sklepów, dokładamy starań, aby zapewnić ciekawy i zrównoważony tenant mix, z ofertą dla całej rodziny w korzystnych cenach. Nasza firma komercjalizuje wszystkie projekty we własnym zakresie i w ścisłej współpracy z najemcami, głównie polskimi i międzynarodowymi sieciami handlowymi, starając się wyjść naprzeciw ich strategii ekspansji w Polsce – podkreśla  Rainer Garger.

Projekt architektoniczny przygotowała pracownia Ozone Studio Architektoniczne z Wrocławia. Generalnym wykonawcą inwestycji wartej około 20 milionów złotych jest firma Skanska, która w najbliższych dniach rozpoczyna prace budowalne.

Inwestorem projektu Family Point jest deweloperska firma Tradeland z siedzibą w Wiedniu i Warszawie, założoną przez czterech austriackich profesjonalistów z branży nieruchomości. Tradeland wraz z Revcap Ltd., inwestorem instytucjonalnym z Wielkiej Brytanii, który  finansuje projekty Family Point, zamierza w ciągu najbliższych kilku lat wybudować około 30 obiektów handlowych pod tym szyldem.

Powierzchnia najmu większości Parków Handlowych Family Point będzie oscylowała pomiędzy 5 -12 tys. metrów kwadratowych. Lokalizacja kilku kolejnych projektów jest już zatwierdzona i firma zaczyna je komercjalizować. Pierwszy  obiekt pod szyldem Family Point z sukcesem został otwarty we Wrocławiu w marcu 2009 roku przy ul. Krakowskiej 51/69. Najemcami tego obiektu są m.in. Praktiker, Piotr i Paweł, Rossmann, Mediaexpert, Boti, Pepco.

 

Reklama

Galeria Jurajska