Inditex: 31 salonów marki Bershka w Polsce

Salon marki Bershka

Salon marki Bershka

W 2012 roku otwarto 3 salony Bershka w polskich centrach handlowych. Łącznie w naszym kraju działa 31 sklepów tej marki  należącej do hiszpańskiej grupy odzieżowej Inditex. Z tego  8 salonów otwarto w 2011 roku. Sklepy  Bershka znajdują się w Polsce m.in. w: CH Blue City, CH Złote Tarasy, Wola Park, CH Arkadia w Warszawie, centrum Stary Browar i Galerii Malta w Poznaniu, Galerii Dominikańskiej, Pasażu Grunwaldzkim, CH Magnolia Park we Wrocławiu, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, CH Jantar w Słupsku, CH Forum w Koszalinie.

Salony Bershka w centrach handlowych zajmują średnio około 500 mkw. powierzchni.

Sklepy Bershka powstają w najlepszych strefach handlowych każdego miasta i w najbardziej wyróżnionych obszarach głównych centrów zakupów. Często też firma Inditex wybiera budynki odnowione i przystosowane do wizerunku marki przez studio architektoniczne Bershka. Produkty marki Bershka można zakupić także za pośrednictwem internetu w sklepie online.

Sklepy brandu posiadają zróżnicowane strefy, przeznaczone do eksponowania różnych linii produktów oferowanych przez Bershka.
Strefa odzieży damskiej składa się z dwóch linii produktów: Bershka i BSK. Pierwsza z nich skupia się na najbardziej aktualnych kierunkach w modzie i zawiera najbardziej awangardowe kroje. Oferowany jest tu szeroki wachlarz odzieży dżinsowej, strojów wieczorowych i codziennych oraz ubrań wpisujących się w najnowsze trendy. BSK jest najmłodszą kolekcją marki, podążającą za gustami i potrzebami młodych odbiorców.

W dziale Mężczyzna sprzedawane są stroje codzienne i sportowe.

Na świecie  sieć Bershka liczy 827 sklepów. Firma zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją oraz sprzedażą ubrań. Odbiorcy marki Bershka to młodzi ludzie, znawcy najnowszych trendów, którzy interesują się muzyką, portalami społecznościowymi i nowymi technologiami. Zespół projektantów Bershka składa się z ponad 60 osób nieustannie oceniających potrzeby, oczekiwania i wymagania konsumentów. Efektem tej pracy jest oferta ponad 4000 różnych produktów wprowadzanych rocznie do sprzedaży w sklepach.

Hiszpańska grupa odzieżowa Inditex jest właścicielem sieci takich sklepów jak: Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Zara Home, Oysho. Flagową marką firmy jest Zara. Założycielem grupy jest Amancio Ortega, uznawany za najbogatszego człowieka w Europie.

 

Reklama

Galeria Jurajska