Redan: plany rozwoju sieci na zagranicznych rynkach

Salon Top Secret&Friends

Salon Top Secret&Friends

Grupa Kapitałowa Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej Textilmarket, planuje rozwój na rynkach wschodnich. Do końca 2014 r. zamierza  uruchomić w Rosji około 80 sklepów Top Secret.

Oferta segmentu modowego Redan jest już dostępna na rynkach ukraińskim, rosyjskim i białoruskim. Redan ma także ściśle sprecyzowane plany dynamicznego rozwoju na rynku ukraińskim i rosyjskim. – Zależy nam na osiągnięciu pozycji lidera rynku z ponad 60 sklepami. Na rynku rosyjskim do końca 2014 r. w planach jest uruchomienie około 80 sklepów Top Secret – poinformował redakcję Retailnet.pl przedstawiciel spółki.

Na Ukrainie Redan prowadzi działalność we wszystkich typowych dla siebie formach. Posiada tradycyjne sklepy Top Secret zarówno własne jak i franczyzowe, ale także dynamicznie rozwija sprzedaż przez internet. W Rosji i na Białorusi z kolei rozwijana jest sieć sprzedaży tradycyjnej w postaci sklepów franczyzowych. Na rynku rosyjskim działa także sklep on-line.

Obecnie w ramach sieci Top Secret działa 114 salonów w tym 22 własne i 92 franczyzowe, a w sieci Top Secret&Friends łącznie 79 sklepów w tym 52 własne i 27 franczyzowych. Redan posiada również sieć sklepów  za granicą – na Ukrainie i w Rosji. W sumie sieć sklepów sektora modowego Grupy obejmuje ponad 200 placówek w Polsce i zagranicą.

Przypomnijmy, Grupa Kapitałowa Redan w maju 2012 roku wypracowała ponad 36 mln zł sprzedaży, co oznacza 22 proc. wzrostu. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży na rynku modowym (marki Top Secret, Troll i DryWash) o 24 proc. W maju 2012 także sprzedaż zagraniczna była trzykrotnie wyższa niż rok temu.  
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska