Andrzej Czarnecki, Euro-net: Shopping Center Forum to okazja do rozmów

Andrzej Czarnecki, dyr. d/s rozwoju, Euro-net

Andrzej Czarnecki, dyr. d/s rozwoju, Euro-net

– Chcemy uczestniczyć w Shopping Center Forum 2012 ponieważ konferencja stwarza możliwość spotkania w jednym miejscu i czasie większości naszych kontrahentów oraz partnerów biznesowych z branży nieruchomości handlowych- podkreśla Andrzej Czarnecki, dyrektor d.s. rozwoju Euro-net.

Jest to  również – dodaje- okazja do spotkania inwestorów i deweloperów, którzy ze względu na skalę swojego działania nie uczestniczą w corocznych targach w Cannes.

– Kolejnym  argumentem potwierdzającym zasadność uczestnictwa w Shopping Center Forum są interesujące panele dyskusyjne poruszające  istotne zagadnienia  dotyczące handlu detalicznego, obszaru e-commerce  czy też rynku nieruchomości komercyjnych- mówi Andrzej Czarnecki.

Jeszcze jedna zaleta takich  targów, to możliwość wymiany opinii na temat trendów w handlu detalicznym z przedstawicielami różnych branż (marek), będących najemcami powierzchni użytkowych w różnego rodzaju obiektach handlowych.

Euro-net sp. z o.o jest właścicielem sieci RTV Euro AGD. Oferuje sprzęt audio-wideo, zmechanizowany sprzęt gospodarstwa domowego, laptopy i inny sprzęt komputerowy, telekomunikacyjny, fotograficzny oraz akcesoria.  Obecnie posiada 175 sklepów RTV Euro AGD w 91 miejscowościach w całej Polsce oraz sklep internetowy euro.com.pl.  

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016