Ordipol: rozwój sieci salonów Orsay

Salon Orsay

Salon Orsay

Ordipol sp. z o.o., która w Polsce reprezentuje markę odzieżową Orsay planuje w 2012 roku uruchomić kilkanaście nowych sklepów w centrach handlowych. – Najbliższe otwarcia salonów zaplanowaliśmy jesienią: we wrześniu, październiku i listopadzie – powiedziała redakcji Retailnet.pl Barbara Has, expansion manager marki Orsay i Pimkie.

– Obecnie wszystkie sklepy otwierane są w nowej aranżacji. Odświeżony design salonu charakteryzuje się bardziej stonowanymi kolorami oraz nowym układem wnętrza pozwalającym na lepszą ekspozycję kolekcji. W czerwcu 2012 roku uruchomiliśmy salon według nowego konceptu w warszawskim centrum handlowym Arkadia – dodała Barbara Has.

Orsay to marka odzieżowa dla kobiet, która należy do spółki Orsay GmbH. Orsay rozpoczął działalność w 1975 roku od 35 sklepów i 220 pracowników w Niemczech. Pierwsza filia powstała w Karlsruhe i ma 70 mkw. powierzchni handlowej. Na całym świecie działa ponad 600 salonów Orsay w 25 krajach. Natomiast w Polsce funkcjonuje 145, z czego 140 znajduje się w galeriach i centrach handlowych. Na terenie kraju za rozwój marki jest odpowiedzialna firma Ordipol sp. z o.o. Średnia powierzchnia uruchamianych sklepów to 160-180 mkw. W 2011 roku  zostało otwartych 10 sklepów. Odzież marki Orsay jest również dostępna w internetowym sklepie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016