Tomasz Sudoł, Solar: podczas Shopping Center Forum można porownać projekty centrów handlowych

Tomasz Sudoł dyrektor ds. sieci sprzedaży Solar Company SA.

Tomasz Sudoł dyrektor ds. sieci sprzedaży Solar Company SA.

– W firmie Solar jestem odpowiedzialny za sieć sklepów własnych, franczyzowych oraz partnerskich zarówno w Polsce jak i poza jej granicami – mówi Tomasz Sudoł dyrektor ds. sieci sprzedaży Solar Company SA. – Uczestnictwo w takich wydarzeniach jak Shopping Center Forum 2012 jest jednym z narzędzi monitoringu rynku powierzchni handlowych. Jest jednocześnie miejscem, w którym można bezpośrednio porównać projekty centrów handlowych konkurencyjne w obszarze danego miasta lub regionu.

– Podczas targów jednym z tematów będzie omówienie ankiety Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych – jest to ważny głos w procesie wyboru optymalnej powierzchni handlowej dla danej marki. Dodatkowo podsumowana zostanie pierwsza dekada sklepów outletowych w Polsce.

– Takie eventy jak  Shopping Center Forum 2012 są dobrym miejscem aby poznać nowych ludzi zajmujących się komercjalizacją, jak również tych, którzy w innych firmach branży retail pełnią podobną funkcję jak moja – dodał Tomasz Sudoł

Spółka Solar działa od 1989 roku. Firma jest właścicielem odzieżowej marki Solar skierowanej do kobiet. Grupa rozwija sieć sprzedaży zarówno w Polsce jak i za granicą. Obecnie sieć ma łącznie 236 placówki. W Polsce pod szyldem marki działa 198 punktów handlowych, w tym 74 sklepy własne, osiem sklepów franczyzowych oraz 116 sklepów partnerskich. Średnia powierzchnia salonu Solar to ok. 129 mkw. Marka posiada także swoje sklepy w Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji, na Ukrainie oraz na Słowacji, Litwie i Białorusi.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska