Barbara Has, Ordipol: nowe salony Orsay w kluczowych centrach handlowych

Barbara Has, expansion manager marki Orsay i Pimkie

Barbara Has, expansion manager marki Orsay i Pimkie

– Obecnie handel koncentruje się przede wszystkim w galeriach i centrach handlowych – ocenia Barbara Has, expansion manager marki Orsay i Pimkie. – Jeśli centrum jest właściwie skomercjalizowane, ma optymalny tenant mix dostosowany do wielkości i siły nabywczej miasta, wówczas jest to odzwierciedlone w wynikach konkretnego sklepu. Planujemy dalszy rozwój, w kluczowych projektach w Polsce oraz w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców – dodała Barbara Has.

Orsay to marka odzieżowa dla kobiet, która należy do spółki Orsay GmbH. Orsay rozpoczął działalność w 1975 roku od 35 sklepów i 220 pracowników w Niemczech. Pierwsza filia powstała w Karlsruhe i ma 70 mkw. powierzchni handlowej. Na całym świecie działa ponad 600 salonów Orsay w 25 krajach.

W Polsce funkcjonuje 145, z czego 140 znajduje się w galeriach i centrach handlowych. Średnia powierzchnia uruchamianych sklepów to 160-180 mkw. Za rozwój marki w Polsce jest odpowiedzialna firma Ordipol sp. z o.o.

W 2011 roku uruchomiono 10 sklepów, natomiast w 2012 spółka planuje otworzyć kilkanaście nowych sklepów. Odzież marki Orsay jest również dostępna w internetowym sklepie.
 

Reklama

Galeria Jurajska