Witryna salonu Carpisa w centrum handlowym

Firma Cushman & Wakefield reprezentowała Fashion Investment Group, właściciela marki Carpisa w wynajmie salonów w galerii Bonarka City Center w Krakowie i CH Atrium Targówek w Warszawie. Firma Carpisa powstała w 2001 roku. W swojej ofercie, oprócz torebek, posiada walizki, teczki, portfele oraz podobne akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Wszystkie produkty są projektowane we Włoszech, a asortyment w salonach co tydzień jest wzbogacany o nowe pozycje.

Na koniec 2011 r. Carpisa posiadała 490 salonów, w tym 435 we Włoszech. Łączna powierzchnia wszystkich lokali wynosiła ponad 44 tys. mkw. W nowym salonie w Krakowie firma zajmie 65 mkw. powierzchni handlowej (otwarcie w lipcu 2012r.), a w Warszawie 117 mkw. (otwarcie nastąpiło 16 czerwca 2012r.).

– Wejście firmy Carpisa do Polski to efekt globalnej strategii firmy. Firma posiada 69 sklepów poza terenem Włoch (stan na koniec czerwca). W ciągu najbliższych dwóch lat planuje otwarcie kolejnych 100. Polska to jeden z ważniejszych celów ekspansji – mówi Szymon Łukasik, associate Działu Powierzchni Handlowych Cushman & Wakefield.

W obu transakcjach firma doradcza Cushman & Wakefield reprezentowała firmę Fashion Investment Group, która posiada licencję na rozwój systemu franczyzowego marki Carprisa na terenie Polski.