Salon Centro

Międzynarodowa sieć salonów obuwniczych Centro 30 czerwca 2012 roku otworzy salony w galeriach handlowych: Echo Kielce, Arena Bytom, Forum Gliwice oraz w Galerii Słonecznej w Radomiu. Wszystkie nowe sklepy będą miały powierzchnię około 400 metrów kwadratowych. Po otwarciu tych salonów sieć Centro będzie liczyć 31. placówek w Polsce.

Centro to międzynarodowa sieć salonów z obuwiem i akcesoriami, w Polsce należąca do C-Trade. sp. z o.o. Marka na polskim rynku jest dostępna od czerwca 2011 roku. Jej sklepy mają powierzchnię od 300 do 700 mkw. Obecnie na terenie kraju funkcjonuje 26 salonów marki Centro.

Marka kieruje swoją ofertę do kobiet i mężczyzn w wieku od 17 do 30 lat. Asortyment każdego sklepu to ponad 2000 modeli obuwia. W perspektywie kilku lat właściciel sieci chce mieć swoje punkty we wszystkich miastach, których liczba mieszkańców przekracza 50 tysięcy. Wyróżnikiem sklepów Centro jest współczesna koncepcja merchandisingu – w sklepach bardzo łatwo przymierza się obuwie, nie trzeba czekać, aż sprzedawca odnajdzie potrzebny rozmiar, bo cały asortyment towarów znajduje się obok prezentowanego modelu.

Sieć Centro posiada na świecie 900 salonów sprzedaży.