Bultel International: rozwój sieci Le Mac

Salon Le Mac

Salon Le Mac

Sprzedająca odzież męską sieć Le Mac ma w Polsce 8 salonów sprzedaży. Firma prowadzi także sprzedaż on-line. W planach spółki jest otwieranie kolejnych sklepów w dużych miastach. – W najbliższych latach będziemy rozwijali sieć salonów Le Mac–  deklaruje w rozmowie z Retailnet.pl Anna Dziełak, CEO/prezes zarządu Bultel International (Poland) sp. z o.o., Le Mac sp. z o.o.

-W tej chwili najbardziej interesują nas trzy miasta: Warszawa, Katowice i Gdynia. Na razie jesteśmy na etapie negocjacji z kilkoma centrami handlowymi – informuje Anna Dziełak. 

Salony Le Mac mają powierzchnię 120-160 mkw. Sklepy marki obecnie funkcjonują w Warszawie ( CH Blue City), Łodzi ( Manufaktura), Krakowie ( Galeria Krakowska), Kielcach ( Galeria Echo), Wrocławiu ( Pasaż Grunwaldzki), Płocku ( Galeria Mazovia) oraz w Gdańsku ( Galeria Bałtycka i Fashion House Outlet Centre).

Marka Le Mac skierowana jest – jak podkreśla jej właściciel- do mężczyzn z wyższym wykształceniem, z dochodami powyżej średniej krajowej, świadomych konsumentów, którzy oczekują czegoś więcej niż oferują sklepy sieciowe.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska