MIG: budujemy świadomą grupę docelową

Andrzej Osika, członek zarządu Marketing Investment Group

Andrzej Osika, członek zarządu Marketing Investment Group

Firma Marketing Investment Group posiada takie sieci sklepów jak Sizeer, 50 style, Timberland, Umbro. Korzystają one z różnych kanałów sprzedaży (hurt, detal, e-commerce). -Dlatego – na tle branży – nasza sytuacja jest dobra – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Andrzej Osika, członek zarządu Marketing Investment Group.

Firma, jak podkreśla, ma doświadczenie i know-how w zakresie sprzedaży, dlatego nie obawia się spadku konsumpcji, kolejnej fazy kryzysu czy agresywnej polityki cenowej konkurencji.

– Przez ponad 20 lat pracy i obecności na polskim rynku udało nam się wypracować własne, sprawdzone rozwiązania logistyczne, zaopatrzyć się w zaawansowaną infrastrukturę informatyczną oraz skompletować zespół fachowców w każdym z departamentów naszej firmy. MIG to jeden organizm, na którego rozwój i dobre działanie ma wpływ wiele czynników – dodaje Osika.
Zarząd spółki zamierza w ciągu najbliższych lat skupić się na pozyskiwaniu wiernych klientów.

 – Mamy nieodparte wrażenie, że w najbliższym czasie będzie postępować zróżnicowanie w odbiorze poszczególnych centrów handlowych oraz konceptów przez klientów. Chcemy budować świadomą grupę docelową. To ona wskazuje nam, w którym kierunku powinniśmy iść. Badamy poziom zadowolenia, pytamy o zainteresowania i oczekiwania względem naszych sklepów. Robimy to na bieżąco, dlatego wiemy kim jest nasz klient, czego oczekuje– podsumowuje Andrzej Osika.

Marketing Investment Group (MIG) to firma, która prowadzi około 130 sklepów marek Sizeer, 50 Style, Timberland, Umbro, Symbiosis, Lacoste/Bench.
 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016