H&M: plany rozwoju sieci w 2012 roku

Salon sieci H&M

Salon sieci H&M

Firma H&M opublikowała raport o wynikach finansowych w okresie od 1 grudnia 2011 roku do 31 maja 2012 roku. Globalna sprzedaż grupy H&M w walutach miejscowych brutto w tym czasie wzrosła o 12 procent. Sprzedaż w porównywalnych placówkach wzrosła o trzy procenty.

Firma opublikowała także zestawienie wyników obejmujące drugi kwartał. Wynika z niego, że sprzedaż w walutach miejscowych z wliczeniem podatku VAT także wzrosła w tym czasie o 12 procent. Sprzedaż w porównywalnych placówkach firmy wzrosła o dwa procent.

Oprócz pięciu nowych rynków, gdzie H&M otworzy swoje salony w 2012, marka planuje debiut w kolejnych krajach. Spółka podpisała już umowy na otwarcia sklepów w 2013 roku w Estonii oraz Indonezji.

Przedstawiciele firmy H&M poinformowali, że 2012 rok zaczął się dobrze, a tendencja ta utrzymywała się w drugim kwartale. W drugi kwartale marka odnotowała wysoką sprzedaż i wzrost zysku. Bardzo dobrze- podkreslono w komunikacie – zostały przyjęte przez klientów kolekcje wiosenne.

Grupa H&M planuje otworzyć łącznie około 275 nowych sklepów w 2012 roku. Firma kontynuuje otwaranie nowych sklepów na wszystkich obecnych rynkach, na których jest obecna, a także na pięciu nowych: Bułgarii, Meksyku, Łotwie, Malezji i Tajlandii.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska