Barbara Has, expansion manager marki Orsay i Pimkie

– Udział w targach Shopping Center Forum pozwoli nam uzyskać pełną wiedzę na temat aktualnie realizowanych oraz planowanych projektów w Polsce – powiedziała Barbara Has, expansion manager marki Orsay i Pimkie. – Mamy nadzieję zweryfikować nasze spostrzeżenia i wnioski, a także przygotować plan ekspansji na przyszłe lata.

– Podczas targów chcielibyśmy wymienić się poglądami na temat obecnej sytuacji rynkowej z profesjonalistami z branży – dodała Barbara Has.

Orsay to marka odzieżowa dla kobiet, która należy do spółki Orsay GmbH. Orsay rozpoczął działalność w 1975 roku od 35 sklepów i 220 pracowników w Niemczech. Pierwsza filia powstała w Karlsruhe i ma 70 mkw. powierzchni handlowej. Na całym świecie działa ponad 600 salonów Orsay w 25 krajach. W Polsce funkcjonuje 145, z czego 140 znajduje się w galeriach i centrach handlowych. Średnia powierzchnia uruchamianych sklepów to 160-180 mkw. Za rozwój marki w Polsce jest odpowiedzialna firma Ordipol sp. z o.o. W 2012 spółka planuje otworzyć kilkanaście nowych sklepów. Od grudnia 2011 roku odzież marki Orsay jest dostępna w internetowym sklepie.