Wojas: rozwój sieci sklepów obuwniczych

Salon Wojas w CH Focus Mall Rybnik

Salon Wojas w CH Focus Mall Rybnik

Salon obuwniczy marki Wojas (pow. 80 mkw.)  w Centrum Handlowym Focus Mall Rybnik jest szóstym punktem sieci urządzonym według nowego projektu. Zgodnie z przyjętą strategią na 2012 rok, spółka otwiera kolejne sklepy, a także remontuje stare, dostosowując je do nowej stylistyki. Salon w Focus Mall Rybnik charakteryzuje się zestawieniem jasnych kolorów bieli i drewna dębowego tworzących nowoczesny charakter wnętrza. Wystrój lokalu został zaprojektowany przez firmę Schwitzke Górski sp. z o.o.

Dotychczas sklepy w nowej aranżacji uruchomiono w centrach handlowych: Janki, Warszawa Wileńska, Galerii Twierdza Kłodzko, Korona Kielce, a także w CH Promenada o powierzchni 115 mkw.

Wojas SA należy do największych polskich producentów obuwia. Zatrudnia prawie 1 tys. osób i dysponuje siecią 138 salonów firmowych. Ponad 20 proc. produkcji kierowane jest na eksport m.in. do Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Rosji i Irlandii.

W 2008 r. Wojas zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pozyskane na rynku pieniądze spółka przeznaczyła na rozwój sieci sprzedaży. Dzięki temu w ciągu 3 lat liczba salonów Wojas niemal się podwoiła. Polska firma zainwestowała też w spółke Wojas Slovakia rozwijając sieć sprzedaży u naszego południowego sąsiada. Obecnie liczy ona 9 salonów.

Firma Schwitzke Górski sp. z o.o. będąca oddziałem biura projektowego Schwitzke & Partner GmbH z siedzibą w Dusseldorfie oferuje usługi projektowania i aranżacji powierzchni komercyjnych. Spółka ma doświadczenie we współpracy z takimi firmami jak ESPRIT, Tom Tailor, Tommy Hilfiger, Duglas.
 

Reklama

Galeria Jurajska