Slon Carpisa w CH Atrium Targówek

Spółka Fashion Investment Group, odpowiadająca za rozwój włoskiej marki Carpisa w Polsce, zapowiada, że jeszcze w 2012 roku powstaną kolejne salony tej marki. – W tym roku uruchomimy jeszcze prawdopodobnie dwa sklepy w galeriach handlowych. Wszystkie salony będą działać na zasadzie franczyzy- powiedziała redakcji Retailnet.pl Anna Krysztaszek z działu rozwoju Fashion Investment Group.

W czerwcu 2012 roku Fashion Investment Group uruchomiła dwa pierwsze sklepy w centrach handlowych. Nowe salony mieszczą się w CH Atrium Targówek w Warszawie (pow. całkowita 117 mkw.,  pow. sprzedażowa 92 mkw.), oraz w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu (pow. całk. 124 mkw., pow. sprzedaż. 91 mkw.). Kolejny lokal o powierzchni 65 mkw. zostanie otwarty w lipcu w Bonarka City Center w Krakowie.

– Planujemy rozwijać sieć sprzedaży i otwierać monobrandowe sklepy Carpisa głównie w galeriach handlowych koncentrując się na największych miastach Polski. W drugim etapie rozwoju wejdziemy również do mniejszych miast – dodała Anna Krysztaszek.

Włoska sieć salonów Carpisa powstała w 2001 roku. Marka ta posiada ponad 550 sklepów w całej Europie. W swojej ofercie, oprócz torebek, posiada również walizki, teczki, portfele oraz inne modowe akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Wszystkie produkty są projektowane we Włoszech, a asortyment w salonach co tydzień jest wzbogacany o nowe pozycje. Średnia powierzchnia otwieranych salonów to od 100 do 120 mkw.