Blue City: nowi najemcy warszawskiej galerii

Blue City

Blue City

Zarząd Blue City podpisał kolejne umowy najmu. W warszawskim, wielofunkcyjnym centrum handlowo-rozrywkowo-biurowym swoje placówki w ostatnim czasie otworzyła sieć Piccolo Tesoro, Brenda Sport oraz biuro podróży Ostatniemiejsca.pl.

Piccolo Tesoro to marka oferująca ubranka dla dzieci. Swój salon otworzyła z końcem czerwca na poziomie -1. Piccolo Tesoro, czyli mały skarb, to polska marka ubranek dziecięcych. Jej pomysłodawczynią jest Katarzyna Smolewska, absolwentka wydziału projektowania ubioru Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi. Przy produkcji wykorzystywana jest  bawełna. Obecnie sieć oferuje głównie ubranka dla dzieci do 5 lat, ale w przygotowaniu są modele dla starszych dzieci oraz kolekcja przeznaczona specjalnie dla niemowląt.

Salon Brenda Sport zlokalizowany będzie na poziomie 0. Od początku swej działalności, czyli 1992 roku, firma specjalizuje się w projektowaniu oraz sprzedaży sportowych okularów przeciwsłonecznych. Oprócz okularów przeciwsłonecznych Brenda Sport oferuje też okulary do sportów zimowych typu gogle, półgogle, a także akcesoria do pływania, okulary, kaski narciarskie, snowboardowe oraz rowerowe.

Z kolei salon Ostatniemiejsca.pl działa w Blue City od początku lipca 2012 i jest zlokalizowany na poziomie -1. Sprzedaje wycieczki m.in. takich biur podróży  jak Wezyr Holidays, Sun Fun, Exim Tours, Rainbow Tours, Bee Free, Alfa Star, Summerelse czy 7Islands. Sieć Ostatniemiejsca.pl ma stoiska w ponad 60 miastach w Polsce. Jest też dostępne całą dobę on line.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016