Marka Victoria's Secret oferuje bieliznę oraz kosmetyki

24 lipca 2012 roku odbędzie się oficjalne otwarcie pierwszego w Polsce, a także w Europie salonu marki Victoria’s Secret. Butik znajdzie się w warszawskich Złotych Tarasach i zajmie powierzchnię około 100 mkw.

Sklep Victoria’s Secret Beauty & Accessories będzie oferował głównie akcesoria takie jak kosmetyki, zapachy, torebki, kosmetyczki, bransoletki itp. Właściciel marki na razie nie zdecydował się na wprowadzenie do Polski całej kolekcji swojej ekskluzywnej bielizny, z której jest znana na  świecie. W Warszawie tylko 15 procent asortymentu będzie stanowić bielizna (wyłącznie figi damskie).

Markę wprowadza do naszego kraju Alshaya Poland, jednak jej właścicielem jest Limited Brands Inc. Otwarcie kolejnego salonu Victoria’s Secret planowane jest także w 2012 roku również w Warszawie. Znajdzie się on w Galerii Mokotów.

Marka Victoria’s Secret istnieje od 1977 roku i znana jest  z ekskluzywnej bielizny oraz spektakularnych pokazów mody. Brand posiada ponad tysiąc salonów z bielizną oraz kosmetykami w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Marka prowadzi również sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem sklepu internetowego. Od początku działalności firmy nie otwarto żadnego butiku Victoria’s Secret w Europie. Kolejny butik w Europie ma zostać otwarty w Londynie, a trzeci w Galerii Mokotów.

Alshaya Poland Sp.z o.o. to międzynarodowa firma franchisingowa zrzeszająca marki m.in.: Victoria’s Secret, Topshop, Dorothy Perkins, Mothercare, The Body Shop oraz MAC. 

Limited Brands, do której należy marka Victoria’s Secret, w swoim portfelu posiada także takie marki jak: Pink, Bath and Body Works, La Senza czy Henri Bendel. Firma prowadzi w samych Stanach Zjednoczonych ponad 2,6 tys. sklepów.