Intersport: podwojenie przychodów w czasie Euro 2012

Sklep Intersport w galerri handlowej

Sklep Intersport w galerri handlowej

W czerwcu 2012 roku Intersport Polska SA osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości ponad 29 mln zł. Są one wyższe o prawia 92 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku. Spółka wypracowała z działalności podstawowej prowadzonej w sieci sklepów sportowych przychody netto ze sprzedaży w wysokości ponad 16 mln zł, czyli o 4,7 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku, w którym odnotowano obrót w wysokości ok. 15,3 mln zł. Natomiast przychody netto ze sprzedaży produktów Euro 2012 wyniosły ponad 13,3 mln zł.

Narastająco, w okresie od stycznia do czerwca 2012, łączna wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła prawie 125 mln zł i jest wyższa o 27,4 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku, kiedy wyniosły ok. 98,1 mln zł.

Spółka Intersport Polska SA jest siecią sklepów sportowych. Obecnie posiada 30 salonów w 19 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi blisko 32 tys.mkw.

Intersport Polska sprzedaje markowy sprzęt sportowy w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w centrach handlowych. Salony sprzedaży Intersport znajdują się m.in. w warszawskich galeriach Złote Tarasy, Sadyba Best Mall i Arkadia, wrocławskich: Magnolia Park, Pasaż Grunwadzki oraz poznańskich: Stary Browar, Galeria Pestka, CH M1 Poznań. W 2012 roku spółka otwiera sklepy w kieleckiej Galerii Korona oraz w Galerii NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016