Fabryka Biznesu: pięć salonów LPP w centrum Sukcesja

Wizualizacja Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja

Wizualizacja Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja

Spółka Fabryka Biznesu i LPP SA podpisały umowę najmu pięciu salonów odzieżowych w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja, które powstanie w Łodzi. W obiekcie zostaną otwarte cztery placówki istniejących już marek należących do LPP – Reserved, Mohito, Cropp i House – oraz jedna nowej, nieobecnej jeszcze na rynku. Łączna powierzchnia sklepów wyniesie 3370 mkw., w tym dwupoziomowy salon Reserved zajmie 1756 mkw., pozostałe od 307 do 483 mkw.

Notowana na warszawskiej giełdzie spółka LPP jest polską firmą odzieżową. Działa przede wszystkim w krajach środkowej i wschodniej Europy. Systematycznie rozwija sieć salonów i wzmacnia pozycje swoich marek.

Sukcesja zostanie otwarta w 2014 roku. W skład kompleksu wejdą: galeria handlowa z food court’em (172 sklepy i punkty usługowe), strefa rozrywkowo-rekreacyjna (m.in. 9-salowy multipleks Helios), hotel klasy biznesowej oraz dwupoziomowy parking. Powierzchnia użytkowa wyniesie ponad 120 tys. mkw., a najmu prawie 50 tys. mkw.

Obiekt powstanie w pobliżu ścisłego centrum miasta, kampusu Politechniki Łódzkiej, Międzynarodowych Targów Łódzkich i nowego osiedla mieszkaniowego, największego w mieście. Projekt architektoniczny został dostosowany do wymogów międzynarodowego certyfikatu BREEAM (BRE Environmental Assessment Method) i zatwierdzony przez BRE Global Ltd, instytucji przyznającej te certyfikaty.

Centrum ma być nie tylko miejscem robienia zakupów ale, jak podkreśla inwestor, przede wszystkim spędzania wolnego czasu.

 

Reklama

Galeria Jurajska