Krzysztof Nitsch, członek zarządu Marketing Investment Group

Firma Marketing Investment Group, która wprowadza i dystrybuuje marki sportowe i obuwnicze jest obecna na rynku od 20 lat. W 2009 zarząd spółki podjął decyzję o zainwestowaniu w e-commerce – trzeci kanał dystrybucji obok handlu detalicznego i hurtowego.

– Rozwój technologii, komunikacji mobilnej daje większe możliwości podmiotom e-commerce na realizowanie projektów mogących zmieniać zachowania konsumenckie. To wyzwanie dla tradycyjnych centrów handlowych. Rewolucja internetowa, której jesteśmy świadkami zmienia drastycznie zachowania klienta, na których ugruntowano model rynku detalicznego – mówi Krzysztof Nitsch, członek zarządu Marketing Investment Group.

Marketing Investment Group od początku swej działalności jest związana z wprowadzaniem i dystrybucją marek sportowych i obuwniczych takich jak m.in. Lacoste, Timberland, Umbro, Bench. Posiada obecnie około 140 sklepów działających w różnych formatach ( sklepy firmowe w centrach handlowych, outlety, koncepty monobrandowe czy hurtowe).

Spółka jest także pomysłodawcą i założycielem Galerii Marek. Jest to sklep internetowy w którym można kupować ubrania znanych na świecie firm. Galeria Marek, jak podkreśla zarząd MIG, została stworzona z myślą o wszystkich, którzy cenią zakupy bez zgiełku i tłumów. Ponadto Galeria Marek gwarantuje oryginalność wszystkich produktów. W planach spółki jest rozwijanie platformy tak, by swoje sklepy i usługi oferowały tu największe i najbardziej znane sieci handlowe.