Wizualizacja Pasażu Czerwona Torebka

Czerwona Torebka przygotowała program Pomysł na biznes, który ma pomóc potencjalnym partnerom w kontakcie z przedstawicielami systemów franczyzowych funkcjonujących w ramach sieci. Czerwona Torebka występując w roli pośrednika zbiera informacje o systemach franczyzowych i udostępnia je na swojej stronie internetowej.

Przedsiębiorcy zainteresowani podjęciem współpracy potrzebne szczegóły na temat franczyz działających w pasażach handlowych odnajdą na stronie internetowej firmy. Czerwona Torebka przyjmuje tym samym rolę asystenta ułatwijącego kontakty obu stron.

– Zdajemy sobie sprawę, że początki w branży handlowej mogą być trudne. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest uruchomienie biznesu w ramach franczyzy. Corocznie do grona sieci franczyzowych przystępuje około 100 nowych marek z różnych branż – informuje Paweł Ciszek, dyrektor Działu Zarządzania i Komercjalizacji spółki Czerwona Torebka. System franczyzowy gwarantuje wsparcie w zakresie wiedzy i doświadczenia, a także obniżenie nakładów finansowych związanych z rozpoczęciem działalności. Nasz programma pomóc osobom, które chcą zadebiutować w roli franczyzobiorców – dodaje.

Obecnie w ramach sieci działa już osiem systemów franczyzowych, m.in. Bacówka – oferująca tradycyjne wyroby wędliniarskie, kwiaciarnie Bukieciarz, apteki Bliska oraz Dr. Optima, sieć sklepów alkoholowych dobrewina.pl czy Win Cin, restauracje samoobsługowe Multifood oraz sklepy USA Sports.

Na terenie kraju pod szyldem Czerwonej Torebki działa łącznie  9 pasaży handlowych. W ciągu 10 lat powstać ich ma 2 tysiace.