Pasaż Grunwaldzki
Pasaż Grunwaldzki

W należącym do Echo Investment centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu z początkiem lipca otwarta została restauracja La Grotta. Jest ona zlokalizowana na poziomie +2, a jej powierzchnia wynosi 116,5 mkw. La Grotta oferuje  pizze, makarony, a także sałatki.

Również w lipcu 2012 Pasażu Grunwaldzkim będzie miało miejsce otwarcie sklepu Mohito, sieci odzieżowej należącej do Grupy LPP. Nowy salon zajmie powierzchnię 302 mkw. na poziomie +1. W galerii zostanie też uruchomiony sklep włoskiej marki Carpisa o powierzchni prawie 120 mkw. Carpisia w swoich salonach oferuje torebki, walizki, teczki, portfele oraz modowe akcesoria dla kobiet i mężczyzn.

W czerwcu 2012 roku w Pasażu Grunwaldzkim został otwarty salon Pepco, należący do sieci samoobsługowych sklepów dyskontowych oferujących artykuły odzieżowe i przemysłowe codziennego użytku. Sklep zajmuje blisko 350 mkw.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu został otwarty w 2007 roku. Na czterech kondygnacjach obiektu znajduje się ponad 200 punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych, reprezentujących znane marki polskie i zagraniczne. Dla wszystkich zmotoryzowanych przygotowano 1400 miejsc parkingowych. Centrum handlowe posiada 130 tys. mkw. powierzchni całkowitej i 50 tys. mkw. GLA.

Inwestorem galerii Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu jest spółka Echo Investment SA. Za proces komercjallizacji odpowiada firma Jones Lang LaSalle.