Wzrost sprzedaży w sklepach internetowych

Firma obuwnicza Wojas SA poinformowała, że skonsolidowane przychodów ze sprzedaży osiągnięte przez spółkę w czerwcu 2012 roku wyniosły około 11,1 mln zł i była wyższa o 15,1 proc. od osiągniętych w czerwcu 2011 roku.

W okresie styczeń – czerwiec 2012 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła ponad 71,8 tys. zł i była wyższa o 20,6 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Wojas SA należy do największych polskich producentów obuwia. Dysponuje siecią ponad 136 salonów firmowych. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport m.in. do Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Rosji i Irlandii. W 2012 roku Wojas zamierza otworzyć od 7 do 10 nowych sklepów w Polsce.

Wojas zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w 2008 roku. Pozyskane na rynku pieniądze spółka przeznaczyła na rozwój sieci sprzedaży. W efekcie w ciągu kilku lat liczba salonów Wojas niemal się podwoiła. Polska firma zainwestowała też w spółkę Wojas Slovakia rozwijając sieć sprzedaży u naszego południowego sąsiada. Obecnie liczy ona dziewięć salonów.