Manufaktura: Monika Długosz-Łempicka szefową marketingu

Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu, Manufaktura

Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu, Manufaktura

Manufaktura ma nowego dyrektora marketingu. Na początku lipca stanowisko to objęła Monika Długosz-Łempicka. Monika Długosz-Łempicka jest absolwentką Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Studiów Podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z zakresu marketingu.

Monika Długosz-Łempicka związana jest z marketingiem od ponad dekady. Wcześniej była m.in. kierownikiem marketingu marek własnych w sieci handlowej Intermarche, szefową marki Audi w Kulczyk Tradex, a ostatnio przez ponad sześć lat pracowała jako Marketing Manager Mitsubishi Poland.

– Manufaktura to wyjątkowe miejsce na mapie Polski. Unikalna przestrzeń – mówi Monika Długosz-Łempicka. – Nie tylko wyzwaniem, ale i przyjemnością, będzie dla mnie odpowiadanie za oryginalne przedsięwzięcia i akcje, których w Manufakturze jest tak wiele. Tak jak do tej pory mamy zamiar nieustannie zaskakiwać odwiedzających niezwykłymi propozycjami – dodaje.

Swoje obowiązki dyrektora marketingu Manufaktury pełni od 1 lipca 2012 r.

Manufaktura powstała w wyniku rewitalizacji zabytkowych, dziewiętnastowiecznych budynków pofabrycznych. Całkowita powierzchnia kompleksu to 27 ha. W Manufakturze mieści się ponad trzysta sklepów, butików, restauracji, kawiarni, pubów, a także dwupoziomowa dyskoteka, interaktywne Centrum nauki Experymentarium, fitness klub, ścianka wspinaczkowa, centrum gier, kręgielnia i nowoczesne kino z piętnastoma salami, największy w Polsce plac zabaw sieci Kinderplaneta, Muzeum Fabryki, Teatr Mały, oraz pierwszy w Łodzi czterogwiazdkowy hotel Andel’s.
 

Reklama

Galeria Jurajska