Perfumeria sieci Douglas

Właściciel sieci perfumerii Douglas zapowiada, ze będzie otwierać rocznie ok. 6-10 salonów. Do końca 2012 roku planuje otworzyć jeszcze 3-4 nowe perfumerie. Douglas to największa sieć perfumerii w Polsce, obecna w naszym kraju od 11 lat.

Firma posiada 101 sklepów  w 54 miastach. Wynajmuje ponad 27 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych i przy ulicach handlowych. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma 20 tys. produktów luksusowych i popularnych, w tym ponad 50 marek na wyłączność (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford).  Douglas jest też właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej. Sieć zatrudnia ponad 1200 osób.

Od początku 2012 roku otwarto w Polsce 4 perfumerie. Z kolei w 2011 roku działalność rozpoczęło 11 salonów. Średnia powierzchnia perfumerii wynosi ok. 250 mkw. W Polsce za ekspansję sieci odpowiada Katarzyna Dąbrowska, Expansion Manager. W kraju i na świecie marka należy do Douglas Holding.