Atrium: projekt CH Felicity bez zmian

Wizualizacja CH Atrium Felicity

Wizualizacja CH Atrium Felicity

Atrium Real Estate, inwestor planowanego w Lublinie centrum handlowego Felicity nie będzie wprowadzał zmian w projekcie galerii, dowiedziała się redakcja Retailnet.pl. Jak informowali przedstawiciele władz Lublina, Atrium miał złożyć wniosek dotyczący zmniejszenia kubatury obiektu m.in. wysokość i szerokość budynku.

– Koncepcja CH Felicity nie uległa zmianie, powierzchnia oraz projekt galerii jest taki jaki zapowiadaliśmy od samego początku – powiedziała Magdalena Kolczyńska, dyrektor działu marketingu Atrium Real Estate Management sp. z o.o.

Centrum Handlowe Felicity będzie miało 74 tys. mkw. powierzchni najmu. Inwestor w maju 2012 roku uzyskał dla obiektu decyzję środowiskową. CH Atrium Felicity będzie zlokalizowane we wschodniej części Lublina, przy jego głównej arterii komunikacyjnej. Położenie przy Al. Witosa i ul. Grygowej zapewnia doskonałą ekspozycję obiektu i dogodny dojazd z centrum miasta i okolic. Felicity obejmie swym zasięgiem ok. 470 tys. mieszkańców.

W lubelskim centrum handlowym znajdzie się miejsce dla 130 sklepów. Na liście najemców są m.in. Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, Pull&Bear, Oysho, Zara Home, H&M, Smyk Megastore, New Yorker, Intersport, Reserved, Mohito, House, Cropp, Home & you, Cubus. Na terenie CH Atrium Felicity będzie też działać hipermarket spożywczy, który zajmie ok. 20 tys. mkw. powierzchni oraz market budowlany z centrum ogrodowym. Komercjalizacją powierzchni w Atrium Felicity zajmuje się międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Atrium European Real Estate Limited to firma zajmującą się m.in. inwestowaniem w centra handlowe w Europie Środkowej i Wschodniej oraz zarządzaniem nimi i ich rozwojem. Grupa jest właścicielem 155 centrów handlowych o wartości rynkowej 2,1 mld euro na terenie ośmiu krajów. Ich łączna powierzchnia najmu brutto sięga 1,2 mln mkw., przy komercjalizacji na poziomie 97,3 proc.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016