Salon Play w Złotych Tarasach

Spółka P4 sp. z o.o., właściciel salonów Play, które oferują usługi telefonii komórkowej planuje w 2012 roku uruchomić kolejne salony w galeriach handlowych. Obecnie Play liczy ponad 1 tys. punktów sprzedaży, zlokalizowanych w centrach handlowych, przy głównych ulicach w dużych i małych miastach. Średnia powierzchnia typowego sklepu to 40 mkw.

–  Rok 2012 przyniesie kilkadziesiąt nowych lokalizacji w portfolio firmy P4. Przede wszystkim będą to lokalizacje w nowootwieranych obiektach handlowych. Większość otwarć zgodnie z kalendarzem przewidzianym przez inwestorów nastąpi w II połowie tego roku. Poszukując miejsc pod nowe salony szczególną uwagę przykładamy do lokalizacji, miksu najemców/ sąsiadów, danych dotyczących ruchu pieszych i ogólnego potencjału handlowego – powiedziała redakcji Retailnet.pl Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4 sp. zo.o.

– Sieć salonów Play rozwija się cały czas. Dlatego śledzimy wszystkie projekty komercyjne, które pojawiają się na rynku. Oczywiście nie wszystkie spełniają nasze oczekiwania. Szczególnie w ujęciu lokalizacji, stawek czynszowych, a ostatnio coraz częściej – poziomie komercjalizacji. Za otwarcia nowych salonów odpowiedzialny jest Dział Rozwoju Sieci współpracujący ściśle z innymi działami firmy – dodał Marcin Gruszka.