Agata Brzezińska, dyrektor ds. najmu Neinver Polska

– Jako lider rynku centrów outletowych obserwujemy rosnące zainteresowanie tym kanałem dystrybucji – zarówno wśród klientów naszych centrów, jak i najemców- podkreśla Agata Brzezińska, dyrektor ds. najmu Neinver Polska.

-W czasach stagnacji ekonomicznej konsumenci docenili bardziej niż kiedykolwiek efekt Value for money, który zapewniają zakupy w centrach outlet. Także poszczególne marki dostrzegły zalety przesuwania towaru z regularnych sklepów do outletowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu ich produkty z poprzednich kolekcji oraz nadwyżki trafiają w pewne miejsce, są należycie eksponowane, istnieje możliwość kontroli jakości, dzięki czemu marka nie traci prestiżu, a klienci mają dostęp do jakości i znanych brandów na atrakcyjnych warunkach – wyjaśnia Agata Brzezińska, dyrektor ds. najmu Neinver Polska

Na tak dynamicznie rozwijającym się rynku, najistotniejsza zdaniem przedstawicieli firmy, jest elastyczność, umiejętność dostosowywania się do nowych warunków oraz dywersyfikacji działalności. – Neinver utrzymuje swoją silną pozycję dzięki równoległej działalności deweloperskiej oraz zarządcy nieruchomościami. Naszymi bezsprzecznymi atutami są: umiejętność dopasowania się do potrzeb lokalnych rynków, doświadczenie, rzetelność oraz wiarygodność dla inwestorów dzięki długotrwałym dobrym relacjom z sieciami handlowymi, zarówno na poziomie regionalnym, jak i międzynarodowym – podkreśla Brzezińska.

Przypomnijmy, Factory to sieć centrów outlet, założona przez firmę Neinver w 1996 roku i obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się osiem centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz cztery w Polsce – w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64,5 tys. mkw.