MIG: GaleriaMarek.pl to pierwsza internetowa galeria handlowa

GaleriaMarek.pl

GaleriaMarek.pl

GaleriaMarek.pl to próba przeniesienia koncepcji tradycyjnej galerii handlowej do internetu. Serwis oferuje klientom przyzwyczajonym do wizyt w tradycyjnych galeriach handlowych, możliwość dokonywania bardzo podobnych zakupów w świecie wirtualnym.

Poruszanie się w serwisie wyglada podobnie jak odwiedzanie salonów monobrandowych. Każdy e-salon posiada idywidualny wygląd, spójny z wystrojem sklepów realnych. W odróżnieniu od zakupów w tradycyjnej galerii w GaleriaMarek.pl klient otrzymuje wspólny koszyk zakupowy i może dokonać jednej płatności za zakupy przeprowadzone w różnych salonach.

Do udziału w projekcie zaproszone zostały światowe brandy oferujące obuwie, odzież oraz akcesoria z kategorii szeroko pojętego sport-style. Obecnie swoje salony w GaleriaMarek.pl posiadają np.: Nike, Reebok, Puma, adidas, Ecco, Timberland, Converse czy Bench, a następne miesiące mają zaowocować pojawieniem się w projekcie nowych pasaży handlowych grupujących marki z innych kategorii modowych. Docelowo koncept otworzy również swoje podwoje dla sieci nie związanych z asortymentem ubraniowym.

Jednym z celów jaki stawiają sobie twórcy serwisu jest stworzenie w Polsce pełnowartościowego rynku e-commerce. GaleriaMarek.pl stawia na spójną z tradycyjnymi sklepami politykę asortymentową i marketingową. Produkty oferowane są tam oferowane klientom w zgodzie z cyklami cenowymi obowiązującymi w tradycyjnych galeriach handlowych (okresy regularnych cen na nowe kolekcje, okresy wyprzedażowe). Serwis jest także miejscem umożliwiającym poszczególnym brandom informowanie o ich filozofii, bieżących aktywnościach, czy lokalizacji sklepów stacjonarnych.

GaleriaMarek.pl zbudowana jest w oparciu o zaawansowaną, dedykowaną platformę e-commerce, wykorzystującą nowinki technologiczne. Koszt przygotowania platformy technologicznej zbliża się już do pułapu 1 mln zł, ale cały czas czynione są kolejne inwestycje wpływające na rozwój funkcjonalny serwisu.

Pomysłodawcą i założycielem GaleriaMarek.pl jest Marketing Investment Group – spółka z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży produktów modowych na polskim rynku. MIG jest właścicielem salonów Sizeer, Timberland, Umbro, 50 style, wyłącznym dystrybutorem na Polskę marek Timberland i Umbro oraz linii obuwniczej Lacoste.

Więcej o projekcie i jego twórcach będzie można przeczytać w najnowszym wydaniu magazynu Shopping Center Poland.

 

Reklama

Galeria Jurajska