Dekada Realty: Dekada Myślenice wypełniła niszę rynkową

Dekada w Myślenicach

Dekada w Myślenicach

Dekada Myślenice to obiekt handlowy typu convenience shopping center przeznaczony na szybkie, wygodne zakupy. Galerię zintegrowaną z myślenickim dworcem PKS -u codziennie odwiedzają zarówno mieszkańcy miasta, jak i podróżni, którzy dojeżdżają do pracy i szkoły autobusem. Dzięki obecności supermarketu spożywczego, apteki, drogerii, salonu multimedialnego, sklepów z butami i odzieżą obiekt zaspokaja przede wszystkim podstawowe potrzeby zakupowe.

Jest to pierwsze z pięciu centrów handlowych zrealizowanych w ostatnich 12 miesiącach przez spółkę Dekada Realty.

– Dekada w Myślenicach była pewnego rodzaju testem wprowadzanego przez nas konceptu: wygodnych, niedużych convenience shopping centers, w których w ciągu godziny zrobimy najpotrzebniejsze zakupy – mówi Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty.

– Żyjemy coraz szybciej, brakuje nam czasu dla siebie, dla rodziny. Zakupy blisko domu, wygodny parking, krótsze kolejki do kas – pozwalają oszczędzić czas. Okazało się, że idealnie wypełniliśmy niszę rynkową i potrzeby lokalnych konsumentów. To dlatego Dekada w Myślenicach, cieszy się takim powodzeniem – dodaje Aleksander  Walczak.

Formułę myślenickiej galerii jako typowego strip mall’a – jednopoziomowego obiektu podzielonego na lokale z wejściami bezpośrednio z parkingu doceniają także najemcy: – Dekada w Myślenicach doskonale pokazuje, jakiego typu centrów handlowych oczekują dziś klienci. Możliwość zrobienia szybkich, ale komfortowych zakupów idzie tu w parze z atrakcyjną lokalizacją. Tego typu strip mall potrzebuje silnego operatora spożywczego, a z drugiej strony – supermarket może oferować swoje produkty tysiącom klientów – zarówno mieszkańcom Myślenic, jak i tym, którzy traktują centrum jako punkt przesiadkowy – mówi Michał Sikora, rzecznik Tesco.

Także oferta modowa Dekady w Myślenicach cieszy się uznaniem klientów: – Jesteśmy zadowoleni z działalności naszego salonu obuwniczego Altero w Dekadzie w Myślenicach. Obiekt doskonale sprawdza się w tej lokalizacji jako koncept handlowy typu "strip mall", a połączenie dworca PKS z galerią handlową spowodowało, iż Dekada stała się centralnym punktem w mieście – mówi Krzysztof Zgliński – wiceprezes Altero.

Cztery kolejne centra handlowe pod szyldem Dekada powstały jesienią ubiegłego roku w Skierniewicach i Sieradzu oraz w tym roku w Żyrardowie i Olsztynie.
– Przez lata spędzaliśmy długie godziny w dużych galeriach handlowych – mówi Radosław Gadomski,

Commercial Director w BOIG Property Consulting firmie odpowiedzialny za komercjalizację wszystkich centrów sieci Dekada – Obecnie widać jednak, że klienci chcą zrobić zakupy szybko, dlatego chętniej wybierają centra blisko domu, zwłaszcza te z ofertą znanych, sieciowych marek. Dekady swoją popularność zawdzięczają w dużej mierze obecnym w nich najemcom: H&M, Rossmann, Euro RTV AGD, CCC, Deichmann, Empik, Tesco, Alma, a nowe marki Hebe i Centro to ulubione marki klientów.
Współpraca inwestora z firmą BOIG, która od ponad 10 lat oferuje profesjonalne, kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości komercyjnych zaowocowała udanymi projektami, które doceniają najemcy:

– We wszystkich trzech Dekadach, w których działamy (Olsztyn, Sieradz i Żyrardów) nasze sklepy rozwijają się dobrze lub nawet bardzo dobrze (przy czym Olsztyn jest absolutnie liderem) – mówi Joanna Purzyńska, specjalista ds. marketingu w sieci obuwniczej Centro- Dekada stale przyciąga nowych klientów, a o jej potencjale najlepiej świadczą tłumy ludzi odwiedzających każdego dnia znajdujące się w niej sklepy.

Podobne zdanie ma Sławomir Misiak, dyrektor działu ekspansji Rossmann: – Nasze drogerie działają w 4 centrach handlowych Dekada w: Myślenicach, Skierniewicach, Sieradzu oraz Olsztynie. Jesteśmy zadowoleni zwłaszcza z działalności Rossmanna w Myślenicach i Olsztynie – komentuje S.Misiak – Duża liczba mieszkańców w obszarze oddziaływania sklepu, dobra lokalizacja oraz dopasowanie wielkości obiektów handlowych do potrzeb mieszkańców zaowocowały wysoką frekwencją i satysfakcjonującymi obrotami. Widać, że galerie przyjęły się i są chętnie odwiedzane przez klientów.

W połowie września do sieci Dekada dołączy szósty obiekt – strip mall zlokalizowany Krakowie w samym centrum dzielnicy Kurdwanów, pośród osiedli mieszkaniowych i domów jednorodzinnych. W 2013 roku planowane są kolejne realizacje w: Nowym Targu, Grójcu, Rypinie i Malborku .
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska