Philips Lighting: technologia LED pozwala na realizację innowacyjnych wizji

Rozwiązania proponowane przez firmę Philips Lighting

Rozwiązania proponowane przez firmę Philips Lighting

Wygląd, a więc projekt i wykonanie sklepu ma ogromny wpływ na jego późniejsze przychody. Tu wielką rolę odgrywa oświetlenie. Dlatego firma Philips Lighting, zaprosiła osoby zajmujące się tym aspektem inwestycji do debaty podczas serii międzynarodowych warsztatów zorganizowanych pod hasłem: Otwarty dialog na temat salonów mody. 

Podczas spotkań w Nowym Jorku, Londynie i Hongkongu zaproszeni architekci i projektanci oświetlenia z rożnych krajów omawiali trendy i wyzwania stojące przed sektorem handlu detalicznego. Uczestnicy warsztatów skupili się przede wszystkim na nowych możliwościach, które oferuje technologia LED. Podczas dyskusji i wymiany doświadczeń uczestnicy poszukiwali praktycznych rozwiązań, w jaki sposób światło może wspomagać interakcję z kupującymi oraz pomoc w obsłudze klienta.

Organizatorzy warsztatów z firmy Philips podkreślają, że chcąc projektować właściwe rozwiązania, trzeba rozumieć trendy w sprzedaży detalicznej oraz wymagania każdego klienta. W segmencie sklepów z markami modowymi, Philips Lighting zacieśnia współpracę z osobami śledzącymi trendy, architektami, projektantami oświetlenia i sklepami. Rozwijana jest także kooperacja z partnerami z pokrewnych branż, czyli m.in. producentami systemów sufitowych, podłóg czy wykładzin.

Pierwsze koncepcje opracowane przez panel ekspertów oświetleniowych dowodzą, że w segmencie sklepów modowych technologia LED pozwala na realizację innowacyjnych wizji, które już niebawem mogą wyznaczać przyszłe kierunki rozwoju tej branży.

Więcej o projektach firmy będzie można przeczytać w najnowszym wydaniu magazynu Shopping Center Poland.
 

Reklama

Galeria Jurajska