H&M: nowe salony w polskich obiektach handlowych

Witryna salonu H&M

Witryna salonu H&M

W pierwszej połowie 2012 roku sieć odzieżowa H&M powiększyła się o sześć nowych sklepów w Polsce. Salony otwarto m.in. w Galerii Dekada w Żyrardowie i centrum handlowym Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim. Firma podkreśla, że to nie koniec ekspansji w Polsce. 

 – W naszym centrum zainteresowania znajdują się zarówno duże miasta, jak i mniejsze ośrodki. Dobrym przykładem mogą być tu ostatnio otwarte sklepy w Żyrardowie czy Gorzowie Wielkopolskim. Wybieramy zawsze najlepsze lokalizacje handlowe, dlatego wybieramy różne miasta, a w nich zarówno centra handlowe, jak i lokalizacje uliczne – informuje redakcję Retailnet.pl Ewa Jarzemska, rzecznik prasowy H&M w Polsce.

Zdecydowana większość salonów otwieranych przez firmę H&M zajmują powyżej 1 tys. mkw. H&M posiada w Polsce łącznie 97 salonów – większość z nich znajduje się w centrach handlowych.

H&M Hennes & Mauritz to jedna z największych firm odzieżowych na świecie. Została założona w 1947 roku w Szwecji. Do dziś otwarto ponad 2500 sklepów H&M w ponad 40 krajach na całym świecie. Koncepcją biznesową marki jest oferowanie mody w najlepszej cenie wszystkim grupom klientów – kobietom, mężczyznom, młodzieży i dzieciom.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska