Salon sieci Neonet

Firma Neonet prowadząca sieć sprzedaży hurtowej i detalicznej sprzętu RTV, AGD, IT, otworzyła dwa nowe salony sprzedaży w Głogowie oraz Mysłowicach. Tym samym, liczba sklepów Neonet obejmująca jednostki własne i franczyzowe, przekroczyła sumę 400.

Obecnie w ramach sieci działa 248 sklepów własnych i 153 franczyzowych. Firma koncentruje się na rozwoju sieci głównie w lokalizacjach mających poniżej 200 tysięcy mieszkańców. Jak poinformowali przedstawiciele firmy, rozbudowie sieci towarzyszą także kolejne modernizacje, odpowiadające na zmieniające się trendy i rosnące oczekiwania konsumentów. Firma stawia przede wszystkim na nowe rozwiązania w formacie sklepów oraz stałe poszerzanie asortymentu.

– W branżach takich jak RTV/ AGD, oferta w małych miejscowościach nie może dziś odbiegać od tej w największych miastach, a jednocześnie – powinna obejmować typowe dla lokalnych sklepów korzyści, np. niższe niż w hipermarketach ceny – mówi Maciej Idzikowski wice prezes zarządu Neonet.

-W naszej strategii postawiliśmy na kilka elementów, które odpowiedzą na te potrzeby klientów. Po pierwsze: Neonet nadal będzie liderem, jeśli chodzi o politykę niskich cen – możemy je utrzymać dzięki niższym kosztom funkcjonowania. Po drugie – będziemy jeszcze bliżej. Cały czas rozwijamy sieć własną i franczyzową. Dziś jesteśmy w Polsce liderem pod względem liczby sklepów. Po trzecie – wciąż doskonalimy standard sklepów. Nowy format, wprowadzany pilotażowo we flagowych salonach, to m.in. nowocześniejszy design, funkcjonalne przestrzenie, lepsza i łatwiejsza dostępność produktów dzięki ekspozycji otwartej czy też nasze najnowsze rozwiązanie, czyli sprzedaż bezpośrednio z magazynów logistycznych przy wykorzystaniu specjalnych aplikacji na tablety, w które wyposażyliśmy naszych sprzedawców – tłumaczy Idzikowski.

Właścicielem sieci salonów Neonet jest spółka Neonet SA. Firma oprócz sklepów tradycyjnych prowadzi także sprzedaż za pomocą sklepu internetowego.