Salon TextilMarket

Redan SA, właściciel m.in. marketów dyskontowych TextilMarket, poinformował, że w pierwszej połowie tego roku liczba salonów sieci powiększyła się o 45 nowych placówek. Dynamiczny wzrost, jak podkreślają przedstawiciele firmy, jest zgodny z założeniami strategii dla segmentu dyskontowego przewidzianego na ten rok.

Poza otwieraniem nowych marketów w trakcie pierwszego półrocza 2012 roku remontowi i ponownemu otwarciu uległy również 4 najstarsze sklepy. Grupa Redan zamierza koncentrować się nie tylko na rozbudowie sieci sprzedaży TextilMarket, ale także na zmianach wewnątrz sklepów. Zmiany odbywają się w zakresie prezentacji towarów w sklepach i komunikacji z klientami.

Jak poinformował zarząd, efektem wysokiej sprzedaży w sklepach TextilMarket jest wprowadzona strategia marketingowa oraz nowe narzędzia komunikacji wewnętrznej. Do pracowników sieci TextilMarket, jak i pracowników sklepów własnych, franczyzowych sektora modowego oraz centrali wysyłane są informacje wewnętrzne o działaniach marketingowych i operacyjnych przeprowadzanych w sklepach, a także planowanych projektach, zmianach personalnych oraz sprzedaży w poszczególnych marketach.

Grupa Kapitałowa Redan zamierza w 2012 roku uruchomić około 60 nowych placówek sieci dyskontowej TextilMarket.