Sklep internetowy Piotr i Paweł

Właściciel sieci supermarketów Piotr i Paweł uruchomił nowy projekt – sklep internetowy z możliwością dostawy na terenie całego kraju. W e-sklepie, aby rozpocząć dokonywanie zakupów  wystarczy podać kod miasta.

Zamówienia bądą realizowane już od kwoty 1 zł. Za dostarczenie wybranych przez klienta produktów odpowiedzialna jest firma kurierska Opek.

Plan rozwoju sieci do której obecnie należy 87 sklepów, zakłada otwarcie do końca roku 2012 kolejnych trzech placówek m.in. w Rzeszowie, Szczecinie oraz w Poznaniu. W ostatnim czasie podpisano kolejne umowy najmu, między innymi w nowym centrum handlowym Poznań City Center oraz dwie umowy w Krakowie, gdzie dotychczas nie funkcjonuje żaden sklep pod szyldem Piotr i Paweł.

Pierwszy sklep sieci Piotr i Paweł powstał w 1990 roku z inicjatywy Eleonory Woś oraz jej synów Piotra i Pawła. Natomiast pierwsze umowy na zasadach franczyzy podpisano w 2000 roku, wtedy też stworzono Centrum Logistycznego w Sadach koło Poznania. Średnia powierzchnia sprzedażowa supermarketów Piotr i Paweł wynosi 1,1 tys. mkw., a asortyment sięga 30 tys. pozycji.

Od 2003 roku prowadzona jest również sprzedaż internetowa (obecnie funkcjonuje ona w 10 miastach). Sieć należy do Piotr i Paweł SA z siedzibą w Poznaniu.